technology

randomposts

business

4 Ağustos 2015 Salı

ZEN Uygulama Alanını 2-3 yada 6 GB Yapma


Sp_Flash_Tool.rar dosyasını indirmek için burayı tıklayın
2GB-3GB-6GB.rar  dosyasını indirmek için burayı tıklayın

1. Bilgisayarınızdan sürücü imzalama özelliğini devre dışı bırakın,
2. Sp_Flash_Tool.rar dosyasındaki klasörleri masaüstüne çıkarın,
3. drivers preloader MT65xx klasörüne girip InstallDriver.exe dosyasını sağ tıklayın ve Uyumluluk modunda çalıştırın,
4. 2GB-3GB-6GB.rar dosyasında uygulama alanı olarak yükseltmek istediğiniz dosyayı (önerim ve örnekteki 3GB tır) 2GB-2.5GB-3GB-3.5GB-4GB-4.5GB-5GB-5.5GB ve 6GB masaüstüne çıkarın,
5. Sp_Flash_Tool klasörüne girin ve Flash_tool.exe dosyasını çalıştırın,
6. Scatter-loading seçeneğine tıklatın, açılan menüden masaüstüne çıkardığınız (önerim ve örnekteki 3GB tır) 3GB klasörünü bulun ve içindeki .txt uzantılı dosyayı seçin,
7. Telefonu tamamen kapatıp bilgisayar bağlantısını kesin,
8. Download seçeneğine tıklayın, uyarı alırsanız Evet seçeneğine tıklayın, telefon kapalı konumdayken usb kablo ile bilgisayar bağlantısını yapın, sürücüler yüklendikten sonra yükleme başlayacaktır,
9. Yükleme bittikten sonra telefonun bilgisayar bağlantısını kesip telefonu çalıştırın,
10. Bu işlemlerden sonra Ayarlar>Depolama bölümünde  Toplam alan yüklediğiniz dosyaya göre yükseltilmiş olarak görünecektir. (Öneri ve örnekteki 3GB tır)

18 yorum:

  1. bu yöntemi bilgisayar kullanmadan yapmak mümkün mü ?

    YanıtlaSil
  2. drivers preloader MT65xx klasörü InstallDriver.exe dosyasını çalıştırıyorum. uyumsuz uygulama diyor.

    YanıtlaSil
  3. merhaba

    telefon garantiden çıkar mı ?

    aldığımız günkü gibi 1gb yapabiliyormuyuz geri ?

    telefonun stock romu kursam yine 1gb olur mu

    teşekkürler, kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Garantiden çıkıyor diye biliyorum ve fabrika ayarlarını sıfırlayarak aldığınız günkü gibi olmasını sağlayabilirsiniz

      Sil
  4. merhaba,
    yukarıdaki işlemi yaptıktan sonra sorunsuz bitti fakat telefonun saat tarih ayarını hiçbir şekilde yapamıyorum.
    taylan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece beklemek yetiyormuş, kendisi saati otomatik olarak aldı.
      teşekkürler.
      taylan

      Sil
  5. Mrb.Sürücü imzalama ozelligi kapalı pcyi sınama moduna aldığım halde download başlamıyor.Neden olabilir

    YanıtlaSil
  6. Merhaba bilgisayar kullanmadan da gösterebilir mi siniz

    YanıtlaSil
  7. Merhaba bilgisayar kullanmadan da gösterebilir mi siniz

    YanıtlaSil
  8. Bu adımları yaptım ilk önce oldu. Sonra değiştirmek istedim alanı azaltmak için tekrar yaptım ve encryption unsuccesful hatası alıyorum sonra format atıyorum olmuyor. Sürekli aynı ekrana dönüyorum. Nasıl düzeltebilirim?

    YanıtlaSil
  9. Bilgisayarda internet olmasi gerekiyormu birde telefonu pc ye bastami baglayip bu adimlari izlicez yoksa en son download asamasindami baglicaz

    YanıtlaSil
  10. Ben bi turlu yapamadim ya korkuyorum bisey olur tele diye bide bilgisayarda netim yok dosyalari bilgisayara attim ama bide surucu imzalama ozelligini kaldirdim sinama modu yaziyo bilgisayarin sag alt ekranda bu dogru biseymi telefonu en bastami bilgisayara baglamak gerekiyo yoksa en son download asamasindami kapatip bagliyoruz bunlarin cevabini verirsen cok dua ederim sana kardesim

    YanıtlaSil
  11. arkadaşlar ımei siliniyor mu ? bır kac kez yaptım imei gecersiz diyor ne yapmam lazım ?

    YanıtlaSil
  12. Ben 3 gb yaptım ama telefon belleğiniz hasarlı uyarısı verdi..3 gb oldu ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendede aynı sorun oldu ne yaptınız

      Sil
  13. Youtube'da videonun altına yazdım buraya da yazayım:

    2 gün önce de buraya yorum yazmıştım. Ve nihayet "BAŞARDIM". :)
    Artık dahili hafıza 1 GB değil 3 GB ve yüklü az sayıdaki uygulamalarım nihayet güncelleme yüzü gördü. Daha önce hafıza yüzünden yükleyemediğim programları da yükledim. Sanki yeni telefon almış gibi sevindim. Ve bu şekilde Piranha Zen, fiyat/performans açısından süper seviyeye yükseldi. :)

    ********
    Benim gibi 1:53 'te "Düzeltildi" yerine "Algılandı" hatası alanlara çözüm önerim:
    https://yadi.sk/d/_OPkTDHcbWi2R
    Yukarıdaki linkteki dosyayı indirin. "New inst. win 7&8x64" klasörü içindeki uygulamayı çalıştırın.

    2:22 'de yer alan indirdiğiniz SP Flash Tool klasörü yerine aşağıdaki linkteki dosyayı indirin. Linkte yer alan dosya SP Flash Tool'un yeni versiyonu. Videodaki "Flash_tool.exe'yi çalıştırın" aşamasını aşağıdaki linkteki flash_tool ile yapın.
    https://yadi.sk/d/Xqm9MzmTdxWq5
    *********

    Geriye kalan aşamaları videodan takip edin ve başarılı sonuca ulaşın. Videoyu hazırlayan arkadaşa sonsuz teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
  14. Bende çok kolay ve sorunsuz yaptım,Çok teşekkür ederim 3GB oldu uygulama hafızası...Birde kit güncelleme gelse çok güzel olur ..Bekliyoruz....

    YanıtlaSil
  15. Bu dosyalar sadece zen modeli için mi geçerli?

    YanıtlaSil

three columns

cars

grids

health

BANNER 728X90