technology

randomposts

business

10 Aralık 2014 Çarşamba

ZEN Custom Yazılım (ROM) Dosyaları


Recovery mod yükleme dosyalarını indirmek için burayı tıklayın.

ZEN CUSTOM YAZILIM (ROM) DOSYALARI

Not: Daha önceden orjinal 4.4 yüklemişseniz bu adımlardan önce mutlaka orjianl 4.2 romunu yükleyin.

Zen 4.2: Custom rom şeklinde yüklemek için hazırladığım romdur. Yazılımı (rom) indirmek için buraya tıklayın.

Zen 4.4: Batarya sorunu çözülmüş orjinal yazılımdır. Kamera 8MP dir, kameranın 13MP yapmak için yazılım (rom) üzerinde çalışıyorum. Yazılımı (rom) indirmek için buraya tıklayın.  

Zen 4.4 CM: Cayogenmod yazılımıdır (rom). Kameranın 8MP olması dışında stabil bir yazılımdır (rom). Yazılımı (rom) indirmek için buraya tıklayın.

Nexsus 5: Kameranın 8MP olması dışında oldukça stabil bir yazılımdır (rom). Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

HIKE: Arayüz, hız, batarya süresi açısından en beğendiğim yazılımdır. Oldukça stabil çalışmaktadır. Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

HTC-ONE: Sense arayüzü ile kullanmak isteyenler için oldukça başarılı bir yazılımdır (rom). Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

Note III: Kameranın 8MP olması dışında herhangi bir soruna rastlamadım. Samsung arayüzü kullanmak isteyenler için stabil bir yazılımdır (rom). Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

Xperia-Z2: Z2 arayüzüne sahiptir, arayüz, hız, batarya süresi açısından en iyi yazılımlardan (rom) biridir. Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

Hosp L: Android 5.0 arayüzüne sahiptir. Kamera 8MP ve menü dil ingilizcedir, bunun dışında soruna rastlamadım. Denemek isteyenler yükleyebilirler. Yazılımı (rom) indirmek için burayı tıklayın.

YÜKLEME AÇIKLAMASI

1. Recovery mod dosyalarını indirin,
2. İndirdiğiniz PiranhaROM.rar'daki dosayları masaüstüne çıkarın,
3. Bilgisayarınızdan sürücü imzalama özelliğini devre dışı bırakın,
4. MTKUsbAll klasörünü açın, New inst. 8x64 klasörüne girin,
5. Bilgisayarınıza uyumlu (32 yada 64 bit) sürücü dosyasını sağ tıklayıp yönetici olarak çalıştırın, uyarı alırsanız Yinede Yükle seçeneği ile devam edin,
6. SpFlashTool klasörüne girin, Flash_tool.exe dosyasını çift tıklayıp çalıştırın,
7. Açılan menüden Scatter_Loading seçeneğine tıklayın,
8. Açılan pencereden masaüstüne çıkadığınız Zen Recovery klasörüne girin, 
9. MT6589_Android_scatter_emmc.txt dosyasını seçin,
10. Recovery yazısının üstüne tıklayın,
11. Açılan pencereden Zen recovery klasörü içinde bulunan Zen recover.img dosyasını seçin,
12. Download seçeneğine tıklayın, gelen uyarıda Evet seçeneğini seçin,
13. Telefonun bataryasını çıkarıp USB kablo ile bilgisayar bağlantısını yapın, sürücüler yeni yüklendiğinde yükleme yapmaya bilir bu durumda Stop seçeneğine basın, bilgisayar bağlantısını kesin, Tekrar 12. Adımdan başlayın,
14. Yükleme bittikten sonra pencereleri kapatın,
15. İndirmiş olduğunuz Custom Yazılımı (rom) hafıza kartınıza kopyalayıp hafıza kartını telefona takın,
16. Önce Ses+ tuşunu sonra Power tuşunu basılı tutun,
17. Piranha logosu açıldıktan sonra Ses+ ve Power tuşunu bırakın,
18. Ses- tuşunu kullanarak -Wipe Data/factory reset seçeneğine gelin, Power tuşuna basın,
19. Ses- tuşunu kullanarak -Yes-Wipe all user data seçeneğine gelin, Power tuşuna basın, işlemin bitmesini bekleyin,
20. Ses- tuşunu kullanarak -wipe cache partition seçeneğine gelin, Power tuşuna basın,
21. Ses- tuşunu kullanarak -install zip seçeneğine gelin, Power tuşuna basın,
22. Power tuşuna tekrar basın,
23. Ses- tuşuyla hafıza kartınıza yüklediğiniz Custom Yazılım (rom) dosyasını seçip Power tuşuna tıklayın, Öernekteki: Zen 4.4.zip,
24. Ses- tuşunu kullanarak Custom Yazılım (rom) dosyasına gelip Power tuşuna basın, (Örnekteki: -Yes-Install Zen 4.4.zip)
25. Yükleme bitene kadar bataryayı çıkarmayın, cihaza müdahale etmeyin, Yazılım (rom) klasör şekilnde inmişse ve içinde 1 den fazla zip dosyası varsa 1. yükleme bittikten sonra 2. ve diğer yüklemeler için 21. adıma geçin. 
26. Yükleme bittikten sonra +++++Go Back+++++ seçeneğine gelip Power tuşuna basın, açılan menüde tekrar Power tuşuna basın telefon kapanıp tekrar açılacaktır. 

Not: İlk açılış uzun sürebilir 4-8dk bekleyin.



53 yorum:

  1. Rom u yüklemeye çalışıyorum fakat flash tool da download u tıklıyorum, daha sonra usb kablo ile bağlıyorum. Kırmızı çizgi %100 e ulaşıyor sp_flash_tool error 8038 uyarısı geliyor ve iptal oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş flashtool'u başka bir sürümle dene. Ayrıca yönetici olarak çalıştır ve flashtool açılınca ctrl + r 'ye bas ve runtime trace modu kapat. 8038 hatası bu şekilde sorunsuz engellenmiş olur

      Sil
  2. hocam flash tool ile yüklenen sürüm yapılacak mı

    YanıtlaSil
  3. merhaba benim bir sorum olacak lg 4x kullanıyorum cyanogenmod attım fakat pc telefonu görmüyor sadece şarj ediyor fakat hiçbir türlü telefonu tanımıyor s w modunuda denedim hata ayıklamayıda denedim olmadı cwm modunda bilmeyerek baya uğraştım sanırım sistem dosyalarını sildim farklı romlar ve kereneller attım yine olmadı pc görmediği için flashtool ile stock romada geçemiyorum bana bir yol gösterirmisiniz ne yapmam lazım ayrıca telefon artık arada bir şebekesi gidiyor hepsi cwm yle oynadıktan sonra oldu ne yapabilirim ben?

    YanıtlaSil
  4. birden fazla olunca hepsini sırayla yüklüyorsun açıklamada detaylı yazıyor

    YanıtlaSil
  5. yani 21. adıma geç diyor her dosya bittiğinde ses tuşlarıyla install zip yazan yere dönüyorsun.

    YanıtlaSil
  6. Merhaba,
    Beklemedeyiz :)

    YanıtlaSil
  7. Bunlar sadece zen içinmi yoksa grandedeki nerede

    YanıtlaSil
  8. Xperia Rom açılışta takılı kalıyor uzun zaman beklememe ve pili söküp tekrar tekrar denememe rağmen olmadı.

    YanıtlaSil
  9. xperia romu hakikaten sorunlu mu acaba sonynin arayüz ve akışkanlığını seviyorum bi el atsanız

    YanıtlaSil
  10. Buradaki en iyi Rom Nexus 5 bence. Hem çok hızlı. Hem şarj çok uzun gidiyor. Tavsiye ederim...

    YanıtlaSil
  11. Ben nexus 5 te wi fi ve 3g sorunu yaşamadım. Sorunsuz çalışıyor

    YanıtlaSil
  12. Xperia Rom'da Kamera 13'mü.

    YanıtlaSil
  13. Nexus 5 güzel. Ben aslında S5'te yaptım. Çoğu romları denedim. Nexus 5 çok iyi. Yalnız kamerası 13 değil, birde tuş sesi kısması düşük olmuyor. Onun dışında bir sorunu yok. Ben sony xperia'yı pek sevemedim. Ben şimdi orjinal romuna dönüp, onu kullanmayı ve hafızasını da buradaki uygulamayla genişletip kullanmayı düşünüyorum. Bir yerlerde takılırsanız. Denk gelirsem yardımcı olurum. Sonuçta tecrübe kazandık :)

    YanıtlaSil
  14. Nexus 5 i memnuniyetle kullanıyorum fakat seste bir gariplik var. Çok ince geliyor sesi bu konuda ne yapabilirim ?
    Birde not 3 önerir misiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılım çok hoşuma gitti, fakat wi-fi de sorun var. bir türlü bağlanmıyor. Açılırken kilitlenme sorunu yaşıyorum. Ağa bir türlü bağlanmıyor. onun haricinde güzel yazılım...

      Sil
    2. Yazdığım şekilde yapmanız halinde o sorun olmuyor. Ben bir kaç kere kullandım. Önce xposed installeri açıp modüllere girip oradaki seçenekleri onaylayın yeniden başlatın.

      Sil
  15. Arkadaslar zen 4.4du yukledim sarj bildigin tel beklemedeyken dahi 5-6 saat gidiyor. Sarj sorunu olmayan kitkati olan sorunsuz hangi romu tavsiye edersiniz. Artik pirizden ayrilmak istiyorum. Birde hafiza 2.5gb yaptim yeni rom yuklemek icin tekrar bastanmi yapmam gerek herseyi

    YanıtlaSil
  16. Arkadaslar zen 4.4du yukledim sarj bildigin tel beklemedeyken dahi 5-6 saat gidiyor. Sarj sorunu olmayan kitkati olan sorunsuz hangi romu tavsiye edersiniz. Artik pirizden ayrilmak istiyorum. Birde hafiza 2.5gb yaptim yeni rom yuklemek icin tekrar bastanmi yapmam gerek herseyi

    YanıtlaSil
  17. bütün romları denedim hem flash toolla hemde cwm ile ama orjinal yazılım 4.2 hariç hiçbiri çalışmadı cwm ile yüklerken installation aborted yazıyor acaba benim telefonumda mı bi sıkıntı var yoksa bi yerde yanlışlık mı yapıyorum

    YanıtlaSil
  18. anladım cevap için çok teşekkürler emeğine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Harika oldu çok beğendim sagolasın

    YanıtlaSil
  20. Size mail attım, siz korkmadan işleminizi yapınız. Takıldığınız yeri mail ile sorunuz, yardımcı olmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
  21. android 5 yükledim. A177 için olanını. yaklaşık 10-12 tane rom denememe ramen, içlerinde en iyisi oydu. fakat android 5 te facebook videolarını izleyemedim. BATARYA SÜRESİ HARİKA. 2 gün kullanılıyor telefon. xposed kurulu lakin içinde flaş player yok. dolayısıyla vidyo izleme sorunu var facebookda. facebook kullanmayan kullanıcılar bence o romu kurabilirler. KULLANIMI DA ÇOK AKICI VE KOLAY. TELEFON HAFIZASINI 3 GB, YE YÜKSELTTİKTEN SONRA DA KURULUM YAPILABİLİYOR.
    https://drive.google.com/file/d/0BzEVF2Z9l8RzWEFCeXNLMWU1Yms/view?pref=2&pli=1

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayın Kılca, linkini verdiğiniz rom gerçek lollipop değil, lollipop temalı 4.2 (jellybean) rom. Eğer sorunlar varsa başka bir 4.2 rom kullanmak daha iyi olabilir.

      Sil
  22. önce note3 romu attım sonra telefonu sıfırlayıp kendi romunu attım fakat telefon açılırken önce note3 sonra piranha yazıyor. başlangıçtan o yazıyı nasıl kaldırabilrim?

    YanıtlaSil
  23. Fahrettin özdemir bana whatsapptan 0505 553 9858 yada facebooktan ulaşırmısın çok acil ihtiyacım var size

    YanıtlaSil
  24. zen için android 6 yada CM 13 romu yayınlaya bilirmisiniz

    YanıtlaSil
  25. Cift dokunma sorunu sizdede varmi yardim aedin arkadaslar garantiye versem yaparlarmi

    YanıtlaSil
  26. fahrettin kardesım HASAN KILCA nın onerdıgı 5.0 romunu yukledık hersy guzelde kamera 8mp 13 yapamıyorum 4:3 seecenegı olmadıgı ıcın hıc bır kamera programı da yok bunun için ney yapmalıyım ve flash playerda var tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size önerim Alice Project adlı romdur. Yada Mystic os. Arapça diliyle ilgili bir sorun istemiyorsanız mystic os, önemli değil diyorsanız alice project ve mystic os. İnşaAllah bloğumda resimleriyle tanitma imkanim olur. Bu romlari xda adli sitede magnus a117 modelli telefon icin yayinlanani indirip, kullanabilirsiniz.

      Sil
    2. Mystic Os gayet kullanışlı olmasına rağmen şarjı uzun süre dayanmaz. Ve 13 megapixel olarak ayar yoktur. Şarj problemi romların çoğunda mevcuttur. Sony Xperia Z2, Nexus 5, Hybrid gibi romlarda bu sorunlar pek az görülür. Mystic Os yapmıştım dün romumu kullanışlı olmasına rağmen şarjı uzun süre dayanmadığı için şu an Xperia Z2 kullanıyorum ve memnunum. Bir tek rehberinde İ ve Ş harfleri ilk başta olması canımı sıkan olaylardan bir tanesi o da çok önemli değil.

      Sil
  27. z2 rom gerçekten çok iyi kamera,otg,radyo çalışıyor uygulamalar sd ye kaydediliyor bulduğum tek bug batarya yüzdesini gösteri işaretlediğim halde yüzdeyi göstermemesi paylaşımınız için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. bişi sorayım piranha zene hangi telefonun bataryası oluyor

    YanıtlaSil
  29. kardeş bu verdiğin siteden hybrid romu yüklemek istiyorum fakat recovery mod da iken dosya açılamadı gibisinden hata veriyor sen bi bakarmısın

    YanıtlaSil
  30. doğru dediğin gibi hatalı çıktı yeniden indiriyorum saol

    YanıtlaSil
  31. fahrettin abi bi benim mesajada yanit verseniz bu çift dokunma sizlerdede varmı baska rom yüklesem düzelirmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çift dokunmadan kastettiğin nedir ben pek oyun oynamıyorum telefonda. Çift dokunmanın ne anlama geldiğini bilmiyorum ama önceden olup sonradan bu sorunla karşılaştıysanız fabrika ayarlarına alıp kontrol edin.

      Sil
  32. Peki bu sorun sonradan mı oldu? Eğer öyleyse düzelebilir, değilse telefonun özelliğiyle ilgili olabilir.

    YanıtlaSil
  33. abi bu hep varmış youtube de piranha zen çift dokunma sorunu yaz bu sorunla ilgili video cıkar bi bakıver sanırım telefonun sorunu bu

    YanıtlaSil
  34. Baktım ama pek birşey göremedim yani sorun olarak belirtilmiş ama çözüme ait birşey göremedim bence telefonda çift dokunma özelliği mevcut değil. Bu konuda bilgiye sahip değilim umarım bilen biri yardım eder.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaman ayırıp ilgilendiğin için teşekkür ederim abi

      Sil
  35. Bu telefon için en iyi oyun performansı veren rom hangisidir asphalt 8 de kasıyor fakat internette kasmadığını gördüm en iyi oyun romu hangisidir acaba bilgisi olan varsa yazarsa sevinirim

    YanıtlaSil
  36. Maalesef doğru değil, bekleme sırasında %5/saat şarj kaybı oluyor. Bu sorun için bir script yazmıştım (durusu.net/android'te) ama init.d desteği olmadığı için bu roma eklenemez.

    YanıtlaSil
  37. htc one ve note 3 romu hakkındaki görüşleriniz neler iş görürmü sizce?

    YanıtlaSil
  38. lg g flex kulanıyorum 4.4.2 bu romlardan yükleye biliriyim sıkıntı olurmu bunlar olmassak başka bir öneriniz varmıdır

    YanıtlaSil
  39. Abi şu zen 4.4 romunun kamerası 13 olanini bide diger sorunlar düzeltilmiş halde güncellesek lütfen 4.2 çok eskidi artık

    YanıtlaSil
  40. hike 4.2 yani yüklenmez ama bu telefon için en stabil rom kesinlikle keşke biraz uğraşsalar hike ile bir kaç eksiği var

    YanıtlaSil
  41. Kardeşim malesef orjinal 4.4.2 değil o

    YanıtlaSil
  42. "ben power tuşuna basınca wipe data factory resete girmiyo ekrandaki yazılar kayboluyor komut yok kısmında kalıyor tekrear powere bası-nca gene aynı menü geliyor lütfen yardım"
    Kardesim bu sorunu nasıl haleddin kardesim
    Ne olur bana yardım et aynı sorun bendede var

    YanıtlaSil
  43. Mustafa bey, eğer şarj sorunusuz kitkat isterseniz android.durusu.net'te bulabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  44. Lolicraft i da denedim ama cok begenmedim. Bunun arayuzu hosuma gitti.

    YanıtlaSil

three columns

cars

grids

health

BANNER 728X90