technology

randomposts

business

19 Ocak 2015 Pazartesi

ZEN 2.5GB ROM




SP_Flash_Tool_v5.1352.01 yazılım yükleme programını indirmek için burayı tıklayın.

Zen 4.4.2  2.5GB yazılım (rom) dosyasını indirmek için buraya tıklayın.
Micromax Canvas 4.2 2.5GB yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayınbu yazılımı sadece normal yüklemeniz yeterli olacaktır. Format atmanıza gerek yoktur.

IMEI&SN Writer V1.5.3 imei yazma programını indirmek için burayı tıklayın.

Yukardaki işlemleri yaptıktan sonra 4.2 yazılımını kullanmak isterseniz Zen 4.2 yazılım (rom) dosyasını indirmek için burayı tıklayın. Zen 4.2 zipli dosyayı recovery moddan yüklemeniz yeterli olacaktır.



17 yorum:

  1. alanı 2.5gb yaptım teşekkürler. şimdi sürümü 4.2 yapınca alan yine 2.5gb kalacak mı? veya bu sayfadaki diğer custom romları yüklesek boyut düşer mi 2,5 kalır mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arkadaşın sorusuna bi yanıt versenizde biz de ZEN kullanıcıları olarak unutulmadığımızı anlasak. Ersin kardeş micromax mı yükledin? Kameran ve GPS 'in ne durumda denedin mi?

      Sil
    2. bunu yaptıktan sonra istediğiniz romu yükleyin 2.3 ila 2.4 gb arasında bellek kalıyor size süper :D

      Sil
  2. Adem kardeşim her ne kadar bazı uygulamaları sd karta yada telefon hafızasına taşısakta taşınmayan kısımları uygulama belleği olan 1 gb. alanı zamanla dolduruyor ve yeni proğram yükleyemez hale geliyorsun.

    YanıtlaSil
  3. micromax canvas ı indirdim bilgisayara şimdi telefonumu nasıl 2.5 gb yükeltebilirim açıklayıcı bir bilgi paylaşırsanız yanlış yapmak istemiyorum bu konuların çok acemisiyim

    YanıtlaSil
  4. Hauirli gunler.anlatildigi gibi 2.5 gb yaptim.daha sonra recoveryden 4.2 kurdum.ama mobil security hep hata veriuor.birde v12. V14 nasil yapcaz

    YanıtlaSil
  5. Ersin dağbaşı'nın verdiği tanımı uygulamıştım, ve işe yaramıştı uzun süre micromax kullandım. Fakat Facebook uygulamasında video izlemeye çalışınca ana ekrana atıyordu ve bi türlü çözemeyince, Rıdvan bey'in orjinalden hazırladığı 4.2 rom u yükledim. O da orjinal gibi hiçbir sıkıntı yok. ancak NVRAM hatası veriyor ve telefon rootlanmıyorki çözelim. ancak bu hatalı halinde wifi bağlantısı yapıyor çok bi sorun yaşatmıyor. Tavsiye ederim. 3g internette zaten hata vermiyor.

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşlar zen'i satıp iq aldım. iq çok güzel fakat burdan Rıdvan beye tekrar sesleniyorum. ORJİNAL ROMU DÜZENLEYİP 2.5 GB ALAN YAPSANIZ BU ZEN KULLANICILARINI DAHA DA MADUR ETMESENİZ OLMAZ MI???
    Yazılım desteğini arttırın general mobile kullanıcıları yanında ezdirmeyin kendi kullanıcılarınızı.... Hem İQ Hem ZEN için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah belasını versin bu modeli piyasaya sürenin. Çok mağdur oldum :(

      Sil
  7. Rıdvan Bey bu işlemi yapmak garantiyi bozar mı ?

    YanıtlaSil
  8. Sp flash winrar dosyasının icinde video da goruldugu gibi mtkusball.rar dosyası bulunmamaktadır.Bu spflashı video nun altındaki linkten indirmeme ragmen video da olan sey neden benim indirdigim dosyada yok .

    YanıtlaSil
  9. merhaba, imeide ben de hata aldim. imei icin canvas sart mi

    YanıtlaSil
  10. Rıdvan Bey elinize emeğinize sağlık... Paylaşım için çok teşekkürler... 400 TL ye aldığım zen şimdi 1000 Liralık iş yapacak :))

    YanıtlaSil
  11. bende piranha zen var , telefon durukken bozuldu flash sürekli yanıyor ve telefon sürekli kapanıp açılmadan tekrar kapanıyor anlamadım ne oldu?

    YanıtlaSil
  12. lutfen yadımmm telefona virus bulastı cıkmıyo yazılım haline geldi napabilirim.

    YanıtlaSil
  13. Iyi gunler , ben cok ugrasmistim daha once , win 10 var bilgisayarda , win 7 olan bi bilgisayardan yuklemistim , bu sefer flash programinin 5 versiyonuyla , hem room u yeniden kurdum hemde kullanim alanine 3 gb yaptim , butun islemler 10 dk surdu . ancak soyle bi sorunum var , telefonun hafizasi hasarli ikazi veriyor , hem sd kart icin hemde telefon icin . kaydetme alanine secme menusu yok , sadece sd kart secenegi var ...cektigim fotolari bazen gostermiyor , sd cart I gormuyor ... kartta problem vardir diye yeni aldim ama yine ayni problem ,,, yorumlarinizi bekliyorum

    YanıtlaSil
  14. İnternet gerekiyomu bunu ypmak icin?

    YanıtlaSil

three columns

cars

grids

health

BANNER 728X90